onsdag den 18. september 2013

97 Dage Til Jul

Julen starter tidligt i år, jeg kan efterhånden høre julesange i supermarkedet og se reklamer for julefrokoster. Jeg begynder at se at jeg ikke er den eneste, der er i julestemning. Min arbejdsplads har sidste år lavet en markedsundersøgelse, hvor jule marketing har vist os en stigning i besøgs tal for vores virksomheds hjemmeside. Online Julekalender (http://www.christmascalendar.dk/) er en sjov og underholdende måde at involvere kunder på og alle elsker pakkekalender. Julekalenderen er en populær tradition, der oprindeligt stammer her fra Danmark, så det er nemt at involvere kunder, da de højt sandsynligt har haft gode oplevelser med pap kalender som børn.

Selv som voksen er det relevant at bruge dette kendte værktøj da det skaber spænding op til juleaften.
Jeg kan kun anbefale denne online pakkekalender, så hvis du også er interesseret i at køre en kampagne op til jul, så er gavekalender en god måde at skabe ommærksomhed omkring jeres firma, hvad end I sælger i jeres E-shop.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.