tirsdag den 24. september 2013

90 Dage Til Jul


Efteråret har taget fat hvilket betyder at vinteren er på vej. Det er ikke nogen dårlig ting i min optik, da jeg glæder mig til at lave jule marketing og købe gavekalender til børnene.

Julekalender er en fast tradition i mit hjem og jeg har på det seneste fået øjnene op for en Online Julekalender  (www.christmascalendar.dk), der blev lavet af et dansk firma for nogle år siden.
De kører marketing til julen gennem salg af julekalendere til kunder og det er en konkurrence kalender, der giver gratis gaver hver dag i julemåneden til de aktive brugere af firmaernes hjemmeside.

Konkurrence kalender er en god investering da lodtrækning julekalender ikke tager lang tid at deltage i og chancerne er store for at vinde gode præmier valgt at firmaet selv.

Hvis dit firma er rettet mod internationale kunder er den engelske version også tilgængelig her: Christmascalendar.net.


Samtidig med at Julekalenderen er sjov og nem at bruge er det også et værdifuldt værktøj til at indsamle forskningsdata om din hjemmesides besøgende, og du kan gennem denne juletid lære dine kunder bedre at kende så du også kan sælge bedre til dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.